Συχνές Ερωτήσεις

Εάν χρειάζεστε βοήθεια, έχουμε μια λίστα με τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις. Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγοράς. Κάντε κλικ σε μια ερώτηση παρακάτω για να δείτε την απάντηση.

  • Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία ;

    Η παραγγελία σας μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 210 55.60.486 από τις 10.00 έως τις 18.00 Δευτέρα έως Παρασκευή και 10.00 με 14.00 το Σάββατο. Ή με email στο info@igprofit.gr

  • Πώς μπορώ να ζητήσω προσφορά για ιστοσελίδα ;

    Καλείτε στο 210-55.60.486 ή στέλνετε email στο info@igprofit.gr με στοιχεία επικοινωνίας. Κανονίζουμε μια πρώτη συνάντηση ώστε να δούμε τι ακριβώς θέλετε και ποιές ανάγκες σας πρέπει να καλύψει η ιστοσελίδα. Σε δεύτερη συνάντηση σας παρουσιάζουμε την πρόταση μας, το κόστος και την διαδικασία υλοποίησης.

  • Πώς μπορώ να ζητήσω προσφορά για εκτυπώσεις ;

    • Καλείτε στο 210-55.60.486

    • Στέλνετε email στο info@igprofit.gr  με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε για τις εκτυπώσεις που θέλετε ( είδος, τεμάχια, μέγεθος, χαρτί ). Άμεσα θα έχετε απάντηση μας και τηλεφωνική επιβεβαίωση ότι λάβατε την προσφορά. Σε περίπτωση που χρειαζόμαστε διευκρινήσεις θα σας καλέσουμε ή θα σας απαντήσουμε με email.

    • Συμπληρώνετε την φόρμα επικοινωνίας πατώντας ΡΩΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ σε ότι σας ενδιαφέρει

  • Πώς μπορώ να ζητήσω προσφορά για διαφημιστικά δώρα ;

    • Καλείτε στο 210-55.60.486

    • Στέλνετε email στο info@igprofit.gr  με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε για τα διαφημιστικά δώρα που θέλετε ( τεμάχια, κωδικό προϊόντος, χρώματα εκτύπωσης ). Άμεσα θα έχετε απάντηση μας και τηλεφωνική επιβεβαίωση ότι λάβατε την προσφορά. Σε περίπτωση που χρειαζόμαστε διευκρινήσεις θα σας καλέσουμε ή θα σας απαντήσουμε με email.

    • Συμπληρώνετε την φόρμα επικοινωνίας πατώντας ΡΩΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ σε ότι σας ενδιαφέρει

  • Προδιαγραφές έτοιμων αρχείων για εκτύπωση - Αποστολές αρχείων

    Αν έχετε έτοιμο αρχείο και θέλετε να μας το στείλετε για εκτύπωση είναι απαραίτητο να πληρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις :

    Τα χρώματα να είναι CMYK και οι γραμματοσειρές να είναι curves.
    Ανάλυση 300 dpi.
    Μορφή αρχείου pdf ή Corel Draw.
    Διαστήματα κοπής με ξάκρισμα 6 χιλ. φόντο γύρω γύρω.

    Η αποστολή των αρχείων γίνεται με email ή με www.wetransfer.com αναφέροντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

  • Πλαστικοποίηση καρτών

    Η πλαστικοποίηση στις επαγγελματικές κάρτες τις κάνει πιο ανθεκτικές στο χρόνο και στην φθορά που προκύπτει από την καθημερινή χρήση τους. Η πλαστικοποίηση μπορεί να είναι ματ ή γυαλιστερή. Η διαφορά είναι ότι στην ματ πλαστικοποίηση μπορείτε να γράψετε πάνω στην κάρτα με στυλό ενώ στην γυαλιστερή όχι. 

  • Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις μακέτες που έχουμε στην ιστοσελίδα μας

    Στην IGprofit πιστεύουμε ότι κάθε μακέτα επαγγελματικής κάρτας ή εντύπου πρέπει να είναι μοναδική για να ξεχωρίζει και να πετυχαίνει τον σκοπό της.

    Δεν χρησιμοποιούμε έτοιμα και παρόμοια templates που έχουν τον κίνδυνο να έχουν παρόμοιο τελικό αποτέλεσμα.

    Δημιουργούμε και σας προτείνουμε 2-3 διαφορετικές μακέτες κατάλληλες για σας. Κάνουμε τις αλλαγές που ζητήσετε και προχωράμε στην εκτύπωση του αρχείου αφού πρώτα έχει δει και εγκρίνει την τελική του μορφή.

    Τα σχέδια που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας είναι κυρίως από εργασίες που έχουμε υλοποιήσει. Σκοπός τους είναι να μας υποδείξετε το είδος που θέλετε και τι σας αρέσει ώστε να προτείνουμε τις κατάλληλες μακέτες για σας.

  • Υπάρχει διαφορά των χρωμάτων που βλέπω στην οθόνη μου με αυτά της εκτύπωσης ?

    Πάντα υπάρχει διαφορά στα χρώματα της οθόνης σας και της εκτύπωσης. Η χρωματική απόκλιση εξαρτάται από το καλιμπράρισμα και των ρυθμίσεων της οθόνης σας. 

  • Ποιά είναι η διαδικασία παραγγελίας εντύπων ?

    Σχεδιάζουμε τις μακέτες. Σας στέλνουμε με email τα σχέδια. Μας στέλνετε email με τις αλλαγές που θέλετε. Σας στέλνουμε το τελικό σχέδιο κ μετά από δική σας έγκριση προχωράμε σε εκτύπωση. 

  • Ποιος ευθύνεται σε περίπτωση ορθογραφικού λάθους σε εκτύπωση εντύπων ή διαφημιστικών δώρων ?

    Η ευθύνη ορθογραφικού, συντακτικού λάθους είναι αποκλειστικά του πελάτη. Εμείς στέλνουμε την τελική μακέτα για έγκριση και εσείς έχετε την υποχρέωση να διαβάσετε προσεκτικά και να εγκρίνετε.